Advertisement

DIY PPE: Quick and Easy Face Shield | DIY EPI: Proteção facial rápida e fácil

DIY PPE: Quick and Easy Face Shield | DIY EPI: Proteção facial rápida e fácil #makefacemask, #fabricafacemask, #DIY
Come learn to make this DIY EPI mask, for quick and easy and super comfortable facial protection !!!
Subscribe to my channel and follow me painting or making lots of DIYs daily.
Links for you to know me better:


Facebook:



or




Twitter:


Instagram:


E-mail for business contacts: raqueliverniz@gmail.com


E-mail to send me your phone: iveraquel@gmail.com

************************************

#makefacemask, #fabricafacemask, #DIY
Venha aprender a fazer essa máscara DIY EPI, para proteção facial rápida e fácil e super confortável !!!
Assine o meu canal e siga-me pintando ou fazendo muitos DIYs diariamente.
Links para você me conhecer melhor:


Facebook:



ou



 
Twitter:


Instagram:


E-mail para contatos comerciais: raqueliverniz@gmail.com


E-mail para me mandar seu telefone: iveraquel@gmail.com

Máscara feita com meia,máscara de meia,máscara de proteção,máscara fácil,máscara rapida de fazer,máscara util,excelente máscara,máscara com meia,covid19,coronavirus,corona,mascara para se proteger,fique em casa,campanha fique em casa,Half mask,half mask,protective mask,easy mask,quick mask to make,useful mask,excellent mask,mask to protect yourself,stay at home,cura do coronavirus,coronavirus cure,infectado com covid 19,infected with covid 19,cure,

Post a Comment

0 Comments